повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Первинна перевірка товару на предмет механічних пошкоджень і зовнішніх дефектів здійснюється покупцем при отриманні товару на пошті.
Якщо товар пошкоджений, упаковка розкрита, товар не укомплектований і т. д., заповніть акт і оформите відмова від посилки.
Після того, як товар отримано на пошті, претензії з приводу зовнішніх механічних пошкоджень і зовнішніх дефектів не приймаються.
Повернення та обмін товару протягом 14 днів після отримання здійснюється згідно із «ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про захист прав споживачів»
- Стаття 8.(товар неналежної якості) - Це товар, непрацюючий внаслідок заводського дефекту.
- Стаття 9.(товар належної якості)
До повернення або обміну приймається бракований (неналежної якості) товар незіпсованою упаковці, без сторонніх написів і без ознак механічних пошкоджень (подряпини, відколи й т. д.).
Поверненню та обміну не підлягає товар:
- якщо він не повністю укомплектований
- з пошкодженою упаковкою
- має механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця
У разі повернення товару без браку (належної якості) на нього поширюються всі умови, що й на повернення товару з заводським браком. Крім того:
- товар не повинен мати ознак експлуатації (потертостей і т. д.)
- повинні бути збережені всі ярлики, транспортувальні плівки, голограми і заводське маркування
- програмне забезпечення не повинно було піддаватися змінам
У випадку товару неналежної якості повернення/обмін здійснюється тільки після того як буде проведена діагностика і виявлено, що це брак/дефект від виробника.
У разі товару належної якості (якщо товар не повернуто після первинної перевірки на пошті) повернення здійснюється після проведення експертизи та діагностики на предмет перевірки на працездатність та відповідність товару того, який був спрямований покупцеві.
Транспортні витрати оплачує покупець.
Повернення грошей здійснюється тільки на банківську карту покупця. Банківські комісії оплачує покупець.
У зв'язку зі зміною партнерських відносин з Новою поштою та НБУ, а саме правил отримання грошових переказів (стягується додаткова комісія з продавця у розмірі 2% від суми післяплати), при поверненні грошей покупцю повертається сума за вирахуванням 2% від вартості товару.
У випадку, якщо на товар діють умови гарантії більше 14 днів, дивіться розділ "Умови оплати та доставки".